فرم های مورد نیاز
مراحل لازم برای گرفتن گواهینامه صلاحیت ایمنی پیمانکاران
- ثبت نام در سامانه اخذ گواهینامه تائید صلاحیت ایمنی پیمانکاران (https://prkar.mcls.gov.ir/apps/AppList)
- در صورت تکمیل ثبت نام پیامکی حاوی آدرس، شماره تماس و ساعات حضور در دفتر انجمن به شماره همراه کاربر ارسال خواهد شد.
- تهیه مدارک لازم
- تکمیل فرم تقاضانامه و فرم تعهدنامه (بند ۱ و ۶ مندرج در لیست مدارک)
- تحویل مدارک به دفتر انجمن صنفی به صورت حضوری
نکات مهم
- شرکت در کلاسهای آموزشی برای همه افراد اجرایی هیاتمدیره و تمامی کارگران الزامیست. عواقب عدم معرفی کارگران جهت شرکت در دوره ها، به عهده کارفرماست.
- گواهیهای دورههای آموزشی به نام اشخاص شرکتکننده در دوره، صادر خواهد شد، اما گواهینامه ایمنی پیمانکاری به نام شرکت و مدیرعامل خواهد بود.
- برای اخذ گواهینامه صلاحیت پیمانکاری، علاوه بر گذراندن دورههای آموزشی، می بایست پرونده مربوطه را تشکیل داده و تمامی مدارک لازم را ارائه نمایید.
- از سوی انجمن، هیچ گونه نامهای برای شرکت در مناقصه به شما ارائه نخواهد شد.
- در صورت تمایل به معرفی مسئول ایمنی از سوی انجمن، درخواست خود را حتما به صورت مکتوب ارائه نمایید.
- دقت نمایید که تمامی بندهای مندرج در فرم تقاضانامه و فرم ثبت نام اینترنتی می بایست به صورت یکسان تکمیل گردد.
- پرونده های تکمیل شده، فقط در یک روز از هفته (در آخر هر هفته) مورد بررسی قرار میگیرند.
- در صورتی که بیمه تامین اجتماعی، قادر به پاسخگویی در خصوص آمار حوادث نباشد، استعلام از بیمههای مسئولیت مدنی نیز قابل قبول است.
- دقت نمایید که شماره حساب انجمن صنفی مسئولان ایمنی و حفاظت فنی استان گیلان فقط همان شماره حساب مندرج در لیست مدارک می باشد
- ثبت نام اینترنتی در سامانه مربوط به تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاران، برای همه شرکت ها الزامی است.